7 ימי ניסיון | משלוחי אקספרס עד הבית בחינם

0

העגלה שלכם ריקה

1 דקות קריאה

יתוש הטיגריס האסיאתי - כל מה שצריך לדעת

היתוש שכבש את העולם

יתוש הטיגריס האסיאתי, הידוע גם בשם Aedes albopictus, הוא אחד מיתושים המטרידים ביותר בעולם. מקורו בדרום-מזרח אסיה, אך הוא התפשט לאזורים רבים בעולם כולל מדינת ישראל בשל פעילות האדם והמסחר הבינלאומי.

איך לזהות את יתוש הטיגריס האסיאתי?

יתוש זה קיבל את שמו בשל פסים שחורים-לבנים על רגליו וגופו, המזכירים פסים של טיגריס. הוא קטן יחסית ליתושים אחרים, אך עקיצתו יכולה להיות מכאיבה ומגרדת מאוד.

למה יתוש הטיגריס האסיאתי כל כך מסוכן?

יתוש הטיגריס האסיאתי ידוע כנשא של מחלות כמו דנגי, צ'יקונגוניה וזיקה. הוא פעיל בעיקר ביום, בניגוד ליתושים אחרים הפעילים בלילה, מה שהופך את ההתמודדות איתו למאתגרת יותר.

כיצד נוכל להגן על עצמנו?

שמירה על סביבת מגורים נקייה

יתוש הטיגריס האסיאתי נוטה להתרבות במים עומדים. לכן, חשוב לוודא שאין מקומות בהם יכולים להצטבר מים כמו דליים, עציצים ובריכות מים קטנות.

התקנת רשתות נגד יתושים

התקנת רשתות על חלונות ודלתות יכולה למנוע מיתושים להיכנס לבית ולהטריד אותנו.

פתרונות טכנולוגיים טבעיים

פיתוח ישראלי המשלב טכנולוגיה חדשנית עם פורמולה ייחודית המכילה 100% מרכיבים טבעיים להרחקת כל סוגי היתושים (כולל יתוש הטיגריס האסיאתי) בצורה יעילה ובטוחה. אנו מציעים פתרון פורץ דרך בתחום דחיית היתושים. פתרון המספק הגנה ממושכת ואפקטיבית מבלי לפגוע בסביבה או בבריאות המשתמשים.

למה לבחור בפתרונות טבעיים?

פתרונות טבעיים לדחיית יתושים לא רק יעילים, אלא גם בטוחים לשימוש בקרבת ילדים, נשים בהריון ובעלי חיים. הם אינם מכילים כימיקלים מזיקים ויכולים לשמש גם לאורך זמן ללא חשש מתופעות לוואי.

ב-Breeze אנו מציעים פתרון פורץ דרך טבעי לדחיית יתושים שיעזרו לכם לשמור על סביבה סטרילית, בריאה ובטוחה, ולהימנע מעקיצות יתושים.


השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.