מבוא
התקנון נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות וחל על שני המינים. אנא קרא בקפידה את תנאי השימוש.
האתר מכיל חנות אינטרנטית מקוונת לרכישת מוצרים, ותנאי השימוש חלים בעת שימוש או רכישת מוצרים באתר.
האתר, וכל שירות המסופק באמצעותו, לרבות עיצוב, תוכן, סימני מסחר, תוכן, מערכות ואלגוריתמים, מוגנים תחת דיני זכויות יוצרים ובאמצעות זכויות קניין רוחני.
אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר.
שימוש ורכישת מוצרים באתר מהווה את הסכמתך לתנאי השימוש, בה אתה מתחייב כי לא תהא לך או למי מטעמך כל טענה או דרישה נגד האתר
תנאי השימוש הכתובים בתקנון זה, הם הכללים היחידים אשר יחייבו את בעלי העסק ומפעילי האתר, כלפי המשתמשים בשירותי האתר.
שים לב כי תנאי השימוש עלולים להשתנות מעת לעת ע"פ שיקול הדעת הבלעדי של מפעילי האתר וללא צורך בהודעה.
הערה: השינויים יחולו על מוצרים/שירותים שנרכשו לאחר השינוי בלבד.
אם אינך מסכים לתנאי התקנון, הנך מתבקש לא להירשם לאתר או לבצע הזמנות.
מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב ועל השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.
שימוש באתר
מי רשאי לקנות
רשאי לבצע פעולה באתר, כל אדם בן 16 ומעלה וכן חברה המאוגדת כדין לפי חוקי מדינת ישראל והרשומה ברשם החברות בישראל אשר ברשותו או ברשות החברה כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי המצוינות להלן, ושהינו בעל חברות באחת מחברות האשראי שלחברת “יופיי” יש אפשרות לסלוק את כרטיסן. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תנאי מוקדם לאישור פעולה באתר הוא
אישור של חברת האשראי אשר דרכה התחייב הקונה לרכוש.
על המשתמש להתגורר בישראל ולהחזיק בתעודת זהות ישראלית, כמו כן עליו להחזיק כרטיס אשראי בתוקף שהונפק בישראל.
על אחריות המשתמש בלבד לשמור על סודיות הסיסמא ושם המשתמש לאתר.
אסור למשתמש לפתוח חשבון לכל גורם צד שלישי ללא הסכמתו המפורשת.
המשתמש לא ישתמש בפרטים וסיסמאות של משתמשים אחרים בניגוד לחוק.
המשתמש מסיר אחריות מהאתר, בכל נושא של תקלה טכנית/הפרעה/נפילת האתר, לרבות תקלות העלולות להיגרם ע"י צד שלישי המספק שירותי אחסון, תוכנה, קווי תקשורת ו/או כל שירות נוסף.
המשתמש מסיר אחריות מהחברה, בכל נושא של התקפות וניסיונות פריצה מצד גורמים שונים אל האתר, רשתות התקשורת, מחשבים ושרתים.
החברה נוקטת במספר אמצעי אבטחה על מנת לשמור על פרטיות המידע שיוזן על ידי המשתמשים באתר, אולם חשוב לדעת כי לא ניתן להבטיח זאת לחלוטין וייתכנו פריצות אבטחה וחדירות למידע.
בגלישה באתר, בהרשמה ובהעלאת תוכן ו/או מידע , המשתמש פוטר את החברה ו/או מי מטעמם מאחריות לכל נזק שייגרם לו ו/או למי מטעמו עקב התקפות, ניסיונות פריצה וחדירות למידע כאמור ומוותרים על כל טענה כנגד החברה ו/או מי מטעמו בקשר לכך.
החברה תוכל בכל רגע נתון וע"פ שיקול דעתה בלבד וללא צורך בהודעה, להסיר כל תוכן/תגובה שפורסמה ע"י משתמש באתר, לרבות מחיקת/השהיית המשתמש.
חלק מההודעות והפרסומים שנשלחים אליך, עשויים להכיל "עוגיות" כדוגמת "עוגיות זיהוי" על הדפדפן שלך.
החברה אינה שומרת את פרטי כרטיסי האשראי של המשתמשים בשרתי העסק או בכל מקום אחר.
משתמשים אשר רוכשים מוצרים/שירותים דרך אתר החברה, כפופים גם לתנאי השימוש של השותפים.
כל הזמנה באתר כפופה לחוקי מדינת ישראל. כל משתמש באתר נדרש לבדוק את עלויות המיסוי, המכס, המע”מ ועלויות אחרות בטרם ביצוע הזמנה. למידע נוסף, מצ"ב לנוחיותכם קישור לאתר רשות המיסים, על ידי לחיצה על הקישור
הזמנה באתר
לצד כל מוצר מופיע מחירו, כאשר המחיר כולל מס ערך מוסף (מע"מ) אלא אם צוין אחרת. עם זאת המפעילה רשאית לשנות את מחירו של כל מוצר בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך. יובהר כי המועד הקובע לעניין מחיר המוצר הוא מועד אישור ההזמנה על ידי המזמין ולא מועד הוספתו לסל הקניות.
בעת הזמנה באתר על המשתמש להזין את פרטיו(כגון: שם מלא, כתובת מגורים עדכנית, מספר טלפון, כתובת דוא"ל פעילה וכל מידע נוסף שיידרש לטובת ביצוע ההזמנה).
לאחר מכן חלק מהפרטים שהוזנו יועברו אל השותפים, לטובת ביצוע המשלוח. לכן חשוב מאוד למלא פרטים מדויקים ונכונים.
הערה: ניתן לבצע הזמנות לכתובות מגורים בתוך מדינת ישראל בלבד.
באישור המשתמש לקבלת עדכונים, עד 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, המשתמש יקבל בדואר האלקטרוני שמסר את אישור ההזמנה, אישור הזמנה זה מהווה אישור סופי ומוחלט.
במידה ומוצר שהזמנת אינו נמצא במלאי, או שמסיבה כזאת או אחרת אין ביכולת הספק לספק את המוצר, תוצע לך אופציה לקבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה.
במידה ותחליט על ביטול – יבוצע זיכוי מלא בכרטיס האשראי שלך.
הערה: למעט קבלת מוצר חלופי או ביטול עסקה כאמור, לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה, כלפי החברה.
הזמן עד קבלת הכסף באמצעי התשלום, לפעמים יכול להתעכב בשל גורמים חיצוניים ועלול להתעכב עד משך של 7 ימי עסקים.
לאחר ביצוע הזמנה, יתבצע רישום אוטומטי למערכת הדיוור האלקטרוני של האתר.
הרישום הכרחי על מנת לעדכן את הנרשם או הרוכש על שלבי הטיפול בהזמנה כולל משלוח חשבוניות, אישור הזמנה, מעקב משלוחים וכו'’.
כמו כן, הרישום לדיוור האלקטרוני יאפשר לאתר ולצוות של החברה לשלוח מידע פרסומי ושיווקי. אנו מתחייבים לא להעביר את פרטי הרישום לאף חברה אחרת.
אפשר להתנתק מהדיוור האלקטרוני השיווקי על ידי לחיצה על קישור שנמצא בכל הודעה שיווקית שתשלח אליך. אין אפשרות להתנתק ממערכת ההודעות על מצב ההזמנה והמשלוחים.
אין האתר אחראי על טיב המוצרים, זמני המשלוח (לרבות עיכובים הנובעים מגורמים שונים) או איחור באספקה וכל נזק שייגרם ללקוח בשל כך.
הגבלת אחריות
התמונות המופיעות באתר הינן לשם המחשה בלבד. ייתכנו הבדלי צבעים ושינויים אחרים בין מראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.
האחריות לכל המוצרים המוצעים באתר חלה על היצרנים והספקים בלבד.
מוסכם בזאת כי כל עיכוב או אי ביצוע של אספקת מוצר שנרכש באתר שנבעו מכוח עליון לרבות מזג אויר חריג, שביתות אצל נותני השירותים השונים או שיבושים בלתי צפויים במחשב האתר לא יחייבו את העסק, והלקוח או מי מטעמו או צד שלישי מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה בשל כך.
ב. תנאים נוספים
העסק ומנהלי האתר לא יישאו באחריות עקיפה או ישירה כלפי המזמין או כלפי צד שלישי בכל מקרה של כשל בהזמנה או באספקה בשל כוח עליון לרבות תקלות במערכת המחשבים, הטלפון, בשל חברות האשראי או בשל כל גורם אחר הקשור בהשלמת פעולת הרכישה והאספקה.
מוסכם בזאת כי הזמנה ורכישה דרך האתר אינה ולא תהווה חוזה לטובת צד שלישי` אחר.
העסק שומר לעצמו את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם עפ"י שיקול דעתו.
כל מידע ו/או תוכן ו/או תמונות המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם ואופן הצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של האתר או העסק.
משלוחים
מרגע ההזמנה, זמן השילוח העומד לחברה הינו 2-8 ימי עסקים.
בחלק מהמקרים עלולים להיות עיכובים או שינויים בלתי צפויים, כמו למשל עיכובים מצד דואר ישראל, חברות השילוח או הגורמים השונים בתהליך.
במקרה כזה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונעניק לך לבחירתך החזר כספי מלא או שליחה מחודשת.
ימי עסקים - ימים רגילים, לא כולל ימי שישי, שבת, יום עם ערב חג, וימי חגים
הזמנת המוצרים
על מנת לרכוש מוצרים באתר יש לבחור מוצרים מבין אלה המוצגים באתר ולהוסיפם לעגלת הקניות. לאחר מכן, יש לפנות לעמוד קופת התשלום שבאתר, בו יש למלא מספר פרטים לרבות כתובת דואר אלקטרוני עדכנית, כתובת, כתובת למשלוח, מס' טלפון ופרטי כרטיס אשראי. אם המשלוח ממוען לאחר שאינו הרוכש, יש לציין כתובת מלאה של הנמען וכן את מספר הטלפון שלו. פרטים אלה נדרשים לצורך תיאום משלוח. כל הפרטים הנמסרים באתר בתהליך הרכישה מאובטחים בטכנולוגיה העדכנית ביותר. לאחר סיום ביצוע ההזמנה יישלח לתיבת הדואר האלקטרוני שמסר הרוכש אישור על קליטת ההזמנה. הזמנה ופעולת רכישה תחשבנה כמושלמות רק אם התקבל אישור רכישה מחברת האשראי. היה ולא היה באפשרות העסק לספק את המוצר, לא תחול חובה על העסק לספק את המוצר. במקרה זה תישלח אל המזמין הודעה מתאימה לתיבת הדואר האלקטרוני שמסר.
היה ומוצר אזל במלאי ללא ציון כי המוצר אינו קיים במלאי, והמוצר מופיע באתר במועד ביצוע ההזמנה, לא תהיה למזמינה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל נזק ישיר או עקיף אשר נגרם למזמין או לצד שלישי.
מסירת פרטים אישיים כוזבים הקשורים בתהליך הרכישה הינה עבירה פלילית ועוולה אזרחית, במקרה של טעות בשוגג על הלקוח להודיע על כך לבית העסק וכל עלות נוספת שתיגרם בעקבות כך, תחויב על הלקוח.
מסירת מידע באתר מאובטח בטכנולוגית PCI המתקדמת ביותר, בטכנולוגיה זו המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפן ונמחק מייד לאחר הרכישה. בנוסף, העסק מתחייב לנקוט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור בסודיות ככל האפשר מידע אישי אודות הלקוח.
מדיניות החזרה בתקופת הניסיון
תקופת הניסיון המוגדרת היא 7 ימים ולכן החזרת המוצר מתאפשרת בטווח של 7 ימים מיום קבלת המוצר.
בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה מהשימוש
בעת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו כולל האריזה בשלמותה עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר.
הזיכוי יתבצע לאחר בדיקת המוצר, בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום שנאסף על ידינו.
ההחזרה מתאפשרת בהגעה פיזית למחסן החברה או דרך שליח מחברת השליחויות שלנו.
ניתן לממש את תקופת הניסיון מכל סיבה בתוך 7 ימים ממועד קבלת המוצר, במידה שתרצו לממש את תקופת הניסיון לאחר שליחתו, עליכם להמתין לקבלתו ולשלוח אותו בחזרה למחסן או ישירות אל משרדינו בישראל, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ או במייל (חובה ליצור עמנו קשר בכדי לתאם את ההחזרה).
עלויות משלוח המוצרים למרכז המשלוחים של החברה יחולו על הרוכש.
עבור מוצרים אלה שיוחזרו כאמור, יינתן זיכוי כספי מלא, בניכוי עלויות המשלוח. אם תהיינה לעסק עלויות נוספות, כדוגמת דמי ביטול לחברת האשראי, ינוכו עלויות אלה מסכום הזיכוי אשר יעמוד לרשות הלקוח. הזיכוי יינתן לכרטיס האשראי בו בוצע התשלום על הרכישה.
ההחזר ישלח לאחר שהמוצר יגיע אלינו ולאחר וידוא קבלת המוצר בשלמותו ללא כל פגם כולל האריזה בשלמותה עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר.
במקרה של החזרת מוצר, על אחריות מזמין המוצר לשלוח את המוצר בחזרה אל כתובת היעד ממנה הוא נשלח, ולשאת בעלויות השילוח או כל עלות נוספת הנדרשת להחזרת המוצר.
מדיניות החזרות מוצרים
אם קיבלת מוצר פגום(מוצר שהגיע פגום ולא מוצר שנפגע עקב השימוש בו)–
ניתן להחליף אותו למוצר תקין או להחזיר אותו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים.
על מנת שנוכל לטפל בנושא ולספק פתרון, נבקש ממך לצרף צילומים שממחישים את הפגמים במוצר עם תיאור של התקלה.
יגבו דמי ביטול בשיעור 5% משווי העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם. כמו כן בעסקאות בכרטיס האשראי חלה עמלת ביטול נוספת מצד חברת האשראי.
החזרת המוצר מתאפשרת בטווח של 14 יום מיום קבלת המוצר בכפוף להוראות החוק להגנת הצרכן.
כפי שמצוין בחוק המלא בקישור המצורף
בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה משימוש וכי לא בוצע בו שימוש מסוג כלשהו
בעת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר.
הזיכוי יתבצע לאחר בדיקת המוצר, בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום שנאסף על ידינו.
ההחזרה מתאפשרת בדואר רשום בלבד עם מספר מעקב או דרך שליח מחברת השליחויות שלנו.
ניתן לבטל עסקה מכל סיבה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, במידה שתרצו לבטל מוצר לאחר שליחתו, עליכם להמתין לקבלתו ולשלוח אותו בחזרה למחסן או ישירות אל משרדינו בישראל, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ או במייל (חובה ליצור עמנו קשר בכדי לתאם את ההחזרה).
עלויות משלוח המוצרים למרכז המשלוחים של האתר יחולו על הרוכש.
עבור מוצרים אלה שיוחזרו כאמור, יינתן זיכוי כספי מלא, בניכוי עלויות המשלוח. אם תהיינה לעסק עלויות נוספות, כדוגמת דמי ביטול לחברת האשראי, ינוכו עלויות אלה מסכום הזיכוי אשר יעמוד לרשות הלקוח. הזיכוי יינתן לכרטיס האשראי בו בוצע התשלום על הרכישה.
החזר מלא ישלח לאחר שהלקוח ישלח את המוצר חזרה אלינו.
בכל מקרה בו יש אי התאמה בין מדיניות האתר לחוק הגנת הצרכן, יגברו הוראות החוק על מדיניות האתר.
על אחריות מבצע ההזמנה להודיע מיידית, לכל היותר עד 5 ימי עסקים, על קבלת מוצר פגום/מוצר שאינו תואם להזמנה.
החברה תנהל עבור המשתמש את ההתקשרות מול השותפים, ותפעל בהתאם למדיניותם, אך היא אינה האחראית בדבר זיכוי כספי או פיצוי הרוכש.
במקרה של החזרת מוצר, על אחריות מזמין המוצר לשלוח את המוצר בחזרה אל כתובת היעד ממנה הוא נשלח, ולשאת בעלויות השילוח או כל עלות נוספת הנדרשת להחזרת המוצר.
בעסקה בכרטיס אשראי (להבדיל מעסקת "פייפאל") – בנוסף לדמי הביטול הקבועים בחוק, תגבה 'עמלת ביטול עסקה' נוספת אשר ניגבת מחברת האשראי 'ישראכארט'.
מדיניות ביטול הזמנת מוצר
חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה – לפי המאוחר מביניהם, ובעלות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם.
הגנה על קנייתכם ממועד ההזמנה ועד שליחת המוצר:
במידה ונשלחה בקשה לביטול הזמנה, והמוצר טרם נשלח, החברה תבצע זיכוי כספי הכולל דמי ביטול עסקה.
במידה והמוצר כבר נשלח, יצטרך לחכות הלקוח עד להגעת המוצר, ולהחזירו בהתאם למדיניות החזרת מוצרים.
פעמים רבות המוצר נשלח, אך מספר מעקבו טרם עודכן במערכת.
על כן, אין לקחת את העובדה שטרם עודכן מספר מעקב כראייה שהמוצר טרם נשלח.